back on track, eller??

Sitter i husvagnen efter att ha sovit hos mormor två nätter, tränade och lite igår.måste bli mer fokuserad, haha. i morgon är det så kallad " kräftskiva " här i arkö.så alla kommer hit och amanda kommer ut och sover i husvagnen antingen en eller två nätter.det avgör vi själva.hihih annars så drar vi kanske hem i morgon efter kräftskivan till hennes mamma och sover där en natt eller något.vi har inte bestämt någoting alls än. nästa vecka är det rix fm och augustifestivalen.vi ska fira pappa på fredagen.mitt i allt så jag måste vara hemma och hjälpa till så sämst, men ska gå onsdag. kanske torsdag, och lördag. ska gå med wictoria, alexander och julius och kanske fler. på en av dagarna, nu har jag skrivit en bibel, men nu ska jag gå och och prata med mamma och hennes tjejkompisar. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0