det som svek mig mest, va att ni knullade med han jag älskade

nu sitter jag här vid datorn och kom hem för tjugominuter sen. skolan va så jävla seg så jag inte vet vad! haha dööö. efter drog jag in till stan med saga och casper. men sen handlade jag och saga lite, så fick med mig en tröja hem. och sen när jag kom hem hade mamma fixat en blå fiskartröja.vet inte var den är ifrån men de kan jag ta reda på! nu ska jag strax duscha sen ta något å äta. vrååååååålhungrig, blir ingen blild

fattar inte hur du , eller ni kunde såra mig. jag säger att jag är stark och inte bryr mig, men killen och jag höll ihop i tre månader , starka som fan sen kom ni, ni krossade mitt hjärta och ljög mig rätt upp i ansiktet. fattar inte hur vissa kan vara så jävla falska. dumma fittor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0