im inloved with a farytale

// bild på mig och oliwer
sitter iköket efter världens jobbigaste träning.var jätte kul blandad kondition och lite olika varianter på match.såå himla kul var det. dock är jag helt slut även fast jag sov 1 timme efter skolan. har ätit duschat och nu sitter jag här med mamma och ser lite på tv.är så jävla trött så det är sjukt.ska gå in och sova om ett par minuter.i morgon är vanlig dag.bad i skolan, annars har jag ingen aning om vad jag gör efter.om det är fint väder ska jag bada med min homies här i snövels.annars blir det sitta hemma och ta det lugnt. på torsdag sticker jag och tom och pylad ut till st:anna med alla sjuor och pratar om eso/amigos. så jävla tråkigt. men ska åka ifrån tidigare än vad de andra ska bara för att jag har match mot åby. OBBS VIKTIG MATCH!!!!!!
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0