SVAREN PÅ FRÅGESTUND

Är du oskuld? :)
svar: nae
e du oskuld?
svar: nae

har du fått din mens än?
svar: haha ja

har du sugigt av någon?
svar: -

har du någon kille på g?
svar: naeeeeee kanske jag har ;)

hur många haffade du på eskils?
svar: haha en hel del, killar asså

lägg upp bild på din bästa?
det här är MINA bästa
wictoria blomberg & alexander lekhove
varför är du så jävla glad hela tiden?
svar: det är jag verkligen inte, har världens humör.men skrattar om det är något kul

hur har du fått till ditt skratt
svar: haha jadu jag har ingen aning.skrattar ungefär som min bror , vi är ganska lika

fan va du haffade på eskils;)
svar: jasså? (;

hur lång är du?
svar: jag vet inte, senast jag mätte mig var jag 153,5 men på cupen sa andre att han var 156 och han är kortare än mig..så vet inte

vad har du för fotbollsskor?


hur många seriösa förhållanden har du haft?
svar: ETT
Är Mimmi pressfeldt den bästa vän?")
svar: jag vet inte alls längre

varför är dina förhållanden så korta ?
svar: har bara haft nästan 1 som vart seriöst och det fungerade inte

varför börjar du spela back helst plötsligt?!?!!
svar: på öff så fick jag spela det iprincip hela tiden, så jag tyckte det va kul sen började jag som det

vem litar du på mest av motsatta könet?
svar: lekkanbror

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0