vi peratar inte esvenska

tjena alla asgrimma.kan ju allt säga att mina dagar på eskilscupen har varit gryyyyyyyma! det har gått dåligt med fotbollen på cupen, men allt annat har vart sååjävla härligt.bott skolan med ifk killarna och lindöbrudarna, gottlänningar och allt underbart.det har helt enkelt varit bäst.saknar alla killar lite bara.hahaha.men igår när jag kom hem kände jag att jag höll på att dö , kunde inte hålla ögona uppe en sekund till, idag ska jag bara slappa.har ett rum framför näsan som måste städas men det fixar vi senare.annars blir det bara slappa idag.orkar inte göra något faktiskt. i morgon är det träning som gäller! kommer en bildbomb från eskils snart.ska bara ladda in dom från kamran
ett smakprov, världens skönaste ifk killar, lekkan andré och mackkkkEboi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0