you can count on me

// världens finaste lag!
skulle berätta lite om mitt lag, fick en fråga om jag kunde det och berätta hur det fungerar osv och absolut

jag spelar ju i smedby ais F-97. vi är 23 tjejer, vi har inget "toppat" eller "elit" lag.utan vi är ett lag.några bra och några dåliga.hur bra man än är eller hur dålig man än är får man spela lika länge som alla andra.finns väl något undantag på våra mittbackar.annars byter alla andra lika ofta.vi kör i Division 4 östra och just nu vet jag inte vart vi ligger heheh. men det går bra för oss iallafall! vårt lag , vissa tar det seriöst andra inte.men det är ett bra lag, underbara tjejer.vi kan ha så sjukans roligt tillsammans.vi vet när det är dags å va seriösa.vi vet när det är dags å få släppa loss. vi har ingen regel på hur många vi är i vårt lag.utan vi är indelade till tre olika grupper men ungefär lika många i varje.så till varje match så är det kanske grupp A och B och C får stå över.. det är lite olika. eller tvärtom.vårt lag hjälper 95/96 väldigt mycket , har gjort det på sistonde.helsingborgs cupen gick åt skogen, D-slutspel sen vet jag inte med. i våran serie, är vårt "mål" att klå ,eller inte allas förståss. men vissa, att klå lindö och åby. det är våra fiender.och oftast gör vi det hihihihiihhihi men vet inte vad ja ska säga mer och de klart de får plats med fler spelare.det är bara åå komma och provträna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0