you know i cant smile without you

hellu! i fredags så mötte jag upp filippa i stan och vi drog hem till henne lämna väskan bytte om och drog till åby.träffa alla fina vänner där och sedan tog buss och spånkis hem.sov direkt typ.sen på lördagen vakna vi vrunt halv 1. så gick vi och åt tårta, sen åkte vi och panta och handla läsk.sen hem till filippa. och hämta pengar så handlade vi kebab.svull <333333333333333 sen gick vi ut och träffa johan och kalle.va med dom i princip hela kvällen. sen somnade vi runt halv 4. idag vakna jag av att filippa stressa ihjäl mig, så åkte vi och kolla på hennes lillebrors match som förlora. och sen åkte vi och spela match. vi förlora med, ingen va spelsugen idag.speciellt inte jag. men nu ska jag snart duscha och sen äta. vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0