30 SANNINGAR

1. Jag är en jävligt envis person
2. Jag är världens stökigaste person, varje gång ja städar mitt rum är det fint nån dag sen är det lika stökigt igen
3. jag har svårt och öppna mig och berätta mina hemligheter till personer jag inte känner
4. jag har ett förjävla temprament
5. jag tycker det är jätte pinsamt när man smsar eller skriver först till någon man gillar
6. jag är mycket rädd för att bli bortglömd
7. att ljuga om allvarliga saker är det värsta jag vet
8. Jag är vääääldigt dålig på att spara pengar
9. Jag är missnöjd med mitt utseende
10. Älskar att skratta så himla mycket så man bara vill falla ihop och dööööö
11. Jag somnar alltid med tvn på och sen stänger oftast nån i familjen av den för ja inte hör alarm på morgonen
12. Jag har jätte lätt att försova mig och är vääldigt trött på morgonen
13. jag älskar att sova
14. Förr brydde jag mig inte så mycket om skolan, men nu när riktiga betygen har kommit har jag bestämt mig att satsa sönder på skolan
15. jag vill verkligen ha ett seriöst förhållande med en bra kille !!!
16. Snön är alltid så himla fin fast bara inomhus där man inte känner hur kallt det är
17. Jag älskar att åka utomlands
18. när jag blir lite äldre (över 18 eller 18) ska jag iväg och festa med tjejerna på öland och möjligtvist utomlands !
19. jag tar åt mig när människor säger taskiga saker om mig
20. jag har jätte dålig självförtroende
21. Jag bryr mig inte så mycket om hur min kropp ser ut, men nu ska jag gymma & ta bort allt fett
22. jag har slutat spela fotboll men ja saknar det så inåt
23. min pappa är min förebild. Han är som jag var i högstadiet (busig) och just nu idag har han mest pengar i huset och är duktigast på allting !
24. jag har ganska lätt för att förstöra telefoner
25. om något har hänt ringer jag alltid mimmi. hon tröstar bra och jag älskar henne & de vi säger stannar verkligen mellan oss
26. jag kan verkligen inte laga mat. steka korv är det enda
27. jag önskar att jag var mycket smartare (skolvis alltså)
28. jag tycker om min humor, för den gör min unik
29. min bror är världens jobbigaste , irreteraste, dummaste, drygaste, skrytigaste och envisare än mig, men endå finns det ingen människa jag kan ha så himla kul med , han är en del av mig utan han inget mig
30. Nu måste jag verkligen pluggggga & städa mitt rum kill me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0