du säger att jag är som luft för dig, men för att du ska överleva behöver du luft

Hej allahoppa! Kom hem för inte alls så länge sen. nån timme kanske, åt lite pepparkakor sen skulle pappa in till stan , han skulle ta med min mobil men glömde , får vänta lite till. Annars ska jag nu fylla upp ett glas med isvatten med hallon i och sedan sätta mig och plugga plugga på religionsprovet. sista provet för betygsättningen ska göra så bra jag bara kan ! mamma och de ska på julbord i kväll så ska även få lite tid för mig själv och bada! Btw i går kollade vi på lägenheten och vi är helt kära. Mäklarn ska kolla på vårat hus nästa helg och kolla om han tycker det är bra nog för att sälja vid den här årstiden and so on. Om han säger ja tror jag att vi kommer flytta. Fan va gött ! Annars måste jag gå nu och sedan måste ja ringa ett samtal ! ciao
hur jävla fin är inte min rottisbebiiiis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0