Jag ska sluta älska dig när en stum man säger till en döv kille , att en blind person sett en förlamad kvinna gå på vattnet

Hejsan boyz and girlz ! Jag uppdaterar väldigt mycket via telefonen har jag märkt. Igår va ganska så bra. Köpte massor med trosor (fynd hihi) sen en stickad och lite smink och strumpor & tre navelpiercingar. De va de jag fick med mig och endå har jag huur mycket pengar kvar som helst. Kommer även få runt 1000 kr idag (ska fira en jul till) Men ska in till stan i morgon tror ja och leta efter nyårskläder ett måste. Annars ska jag nog bara ta det lugnt. Har ju ett par veckor på mig att träffa vännor och sådär! Men nu måste jag gå. Pussisar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0