sometimes you just want to close your eyes and never turn back

(Tryck på bilderna om ni vill se dom som större)
Hejsan föresten! Andledningen till att jag ut bilder på mig & min bror är väl för att han fyller snart och han vill väl ha lite uppmärksamhet på alla sätt. Haha! Har käkat pizza med la familia för ett par timmar sen. Macke är hos mormor och sover där och ja ska bara ta det lugnt. Ligger och pratar med en grabb , lite trist att man ska behöva bli ledsen sådär på en söndagskväll. Men thats life! Annars ser jag på förtrollad och snart börjar awkward ska se det och sen blir jersey shore ! Mycket bra kväll , senare ska jag klämma i mig äppelpaj med. Jävlar vilket inlägg hahaha! Men vi höres !!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0