ain't it wise to love someone, as much as i depend it on you?

Asså ligger i min säng nu och bara älskar den. inte nybäddad men den duger i krig. Ser på nickelodeon bara för att det är det enda som fungerar på min hitboxer ! Åt kina mat när jag kom hem från brudarna. Vi gick och hyrde skräckfilm men mamma kom mitt i den så hann inte se hur den sluta men jag fick reda på den endå ! Träningen är om 4 timmar. Ska nog träna för skönhetens skull. Men ja har igentligen ingen ork lust eller vilja att sticka in enda dit in. det är tyvärr nackdelen när man bor som jag gör. Annars ska jag bara sova. Mina ögon är mega trött men mitt huvud skriker "STÄDA RUMMET EVELINA!!!" vi lär märka hur jag gör. förmodligen träning pussisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0