answer

Q: har du en bild på ett förhållande eller en du var på g med under sommarn som du fortförande har kontakten med??? kram
A: 
Q: har sett på din blogg att du är ofta med mimmi nu för tiden, kan du inte berätta lite om henne hur hon är och hur ni lärde känna varandra osv osv.
älskar din blogg :)
A: Ja asså mimmi och jag kände varandra i början av sjuan. Eller mitten? Gjorde allt ihop. Sen blev vi osams och då insåg jag att fan ja klarar mig inte utan henne. Hon är den första som får reda på något. Spelar ingen roll vad det är , hon är den första. Hon är unik och de är därför jag älskar henne.
Q: Hur är din stil ??
A: Har ingen " stil " utan klär mig i det jag känner för. Typ mjukisbyxer varje dag
Q: berätta om dina 6 bääääästa vänner :D
A: Har inte 6 bästavänner utan jag har riktigt nära såsom , rebecka kindeberg, frida savinainen, wictoria blomberg, alexandra winberg, alexander karabas, anton dusén, mimmi pressfeldt, oliwer carinci, christian tholander osvosvosv!
Q: Vem är johan för dig?
A: Han existerar inte i mitt huvud
Q: varför är alla så seriösa?
A: Tycker faktiskt de verkar va det! Fast vi får väl se :)
Q: ska inte du bytta skola ? till prolympia eller något ?:)
A: Jag håller på att kolla runt på skolor, men de jag är intreserade av vet jag inte riktigt än m ja vill börja på. INTE prolympia skitskola :)
Q: har du någon kille på gång ?
A: för tillfället. nej och vetni ? det äger
Q: videoblogg där du sminkar dig och fixar håret
A: Okej de kan jag säkert fixa! Blir inte svårt med fixa håret för de behövs en spegel men sminka mig och videoblogga! helt klart
Q: kan du visa hur du fixar dig och sminkar dig !!
A: Absolut
Q: är du bortskämd?
A: nej de är jag inte.
Q: ska ni flytta?
A: Vi ska flytta så fort vårt hus är klart !
Q: favorit outfit ???
A: Ja kan ju självklart säga mjukisbyxor och en skön översize men för att va riktigt modern. Ett par svarta jeans, mörkblå stickad med fina smycken och stoooor halsdukt. mummaa
Q: kan du inte visa en bild på ditt hus och alla rummen??? :D
A: Jo de kan jag! Men tänker bara visa övervåningen för vi ska/håller på göra om i källaren och då finns de knappt "några rum"
Q: Hur många har du legat med och hur många har du blowjobat?
A: Förstår att du är jävligt nyfiken. Vill du veta får du fråga mig
Q: hur lång är du? Vem är sin bästa vän & vem berättar du allt för??
A: jag är kanske 155-157 någonstans där. Mimmi pressfeldt
Q:  Ska vi ligga ;)?
A: jaaa <3
Q: Varför videobloggar du inte ?
A: För att ja har försökt ett par gånger. Men de blir ju så himla fel + vet inte hur man publicerar?????
Q: E du oskuld ?
A: Nej
Q: satsar inte du på fotbollen ?
A: De va en speciell fråga. SATSAR på de sättet gör jag inte. Men ja försöker bli något. Men ja vet att ingen från själva " smedby " kommer bli ett fotbollsproffs. thats it. Men sen kan man ha goda förmåner och komma långt. Men men! Jag har inte tränat på ett par veckor för har haft uppehåll och sen den här och förra veckan har ja varit sjuk. tror ja kör på torsdag som vanligt!
Q: kan inte du videoblogga? HAHAH:)
A: HAHA ABSOLUT
sen var det 6 frågor till men jag vill inte ta med dom.puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0