din käft är som 7eleven, öppen dygnet runt och har allt att erbjuda

Hellooo peeeps ! Skolan va seg idrotten va dö kul. Stryka men de är så jävla kul med sån klockren klass. Haha guuud. Hade amigos möte för nya sjuor idag. I morgon har vi stormöte + amigos fotografering. Hoppas verkligen att de är på idrottspasset för har INGEN lust att va med på idrotten i morgon. Kom hem vid tre. Nu väntar jag på min bror som ska komma hem med hårfärg så jag kan färga min utväxt. De är ju ett gott tecken på att mitt hår växer iallafall! Sen efter det ska vi äta och sen ska jag träna! Fyfan benen bara skriker efter bollen. Helvete vad ja längtar. Ska i allafall se klart på en film Uptown Girls som ja såg i går innan ja somnade. Haha! Men vi höres
asså har nog aldrig varit såhär trött någonsin i skolan tror jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0