min mamma, ja älskar dig så jävla mycket

Hur mycket och hur ofta jag någinsin svikit dig så kan ja säga att jag älskar dig och jag menade inte allt ja sagt och gjort. Jag älskar dig för du är min mamma och de är du som gjort mig till den jag är idag...


Iallafall! Hej bloggen! Chillar sönder i min nybäddade säng och nystädade rum , skolan var så jävla seg. höll på att somna och ja hostade iprincip hela tiden och AE de va hemskt. Sen när man skratta när man måste hosta oxå gick inte upp. dumma klass ! i morgon så går vi sent och har idrott.. fuck ORKA!!! när jag kom hem damsugade jag, dammande och plocka i och ur diskmaskinen och städade mitt egna rum. Har även duschat och nu ska jag snart gå ut och hjälpa mamma med att göra tacopaj! Fruktansvärt gott och de börjar kurra i magen. IM INLOVED

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0