smoke weed everyday

Hello fellows again! Åkte in med pappa till donken och köpte mat i hans nya bil. Är helt jävla kär, ljudet i den är ju helt galet går även super snabbt när papsi väl vill köra fort hihi. Nu har jag ätit och hade tänkt o se Bride Wars men den är inte klar nedladdad än. Så får väl se på tv eller en film som redan finns på datorn! Hela min underbara helg kommer tillbringas med min baby mimmi och mitt lag för vi ska kolla på våran cup. Skulle igentligen på chillkväll på fredag men det orkar jag inte. Skit äre inte men jaja! Dunkar smoke weed everyday och dricker cola. Ser lite på tv och försöker få tag i en vän. väääldigt viktigt att han svarar. PANIK men vi höres !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0