Tjolahopp !!

Bästa rubriken . Kom hem för en timme sen ungefär. Sitter forever alone i köket med datan och sådär . Har precis tagigt en alvedon mot min sjuka mensvärk. har as ont, ska inte babla om det men hatar det . Ska även ta och sova en stund . orkar inte träna idag , ska förmodligen sluta spela fotboll och börja gymma allt jag har och sedan börja i street & hiphop , vi får se vad hjärtat säger. Plus så har min mobil råkat gå sönder idag i skolan. synd men sant. fick den i fredags och ja tjöt som en gris . Kan visa en bild i ett annat inlägg.. Men de jobbigaste är inte att ja tappa den utan att ja ska berätta det för min mamma.. Men hoppas vi har försäkring så ja inte behöver köpa en ny telefon hihu ... Men ska gå och vila i min säng lite med min multivitamin juice. har druckit upp hela snart . hellre det än en cola. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0