även om människor alltid visar sina goda egenskaper blir vi ofta dömde för våra dåliga

Hello! är hemma nu från en hur jädrans kul helg som helst. har gjort allt mellan himmel och jord. men mådde inget vidare idag så jag åkte hem istället. Nu sitter jag i köket och har fixat bloggen lite. Ska ta fram min fanta exotic och en huvudvärkstablett och sen gå och se film. Mitt huvud och rygg skriker hjäääälp. I morgon ska jag träffa mimmsan och på tisdag har jag träning onsdag så äre halloweenfest hos alexandra och på torsdag träning. Fredag ska jag nog bara ta det lugnt. har inget bokat än.. lördag träning och kanske tjejkväll! Vi får se. Lovet kommer äga och ja bara älskar mina vänner. Ett par bilder från helgen. Kommer upp en frågestund snart med!
r

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0