Har du en vän du kan väcka mitt inatten som du vet kan ställa upp på dig?

/ helt osminkad i know!!!!!!! (mobilblogg)
Ligger i sängen och har sätt film och sluddrat lite. Men är endå super trött så jag vet inte vad!! I morgon när jag har studiedag så ska jag gå upp skapligt och vara hundvakt samt städa mitt rum och fixa lite åt mamma. Sedan sticka in till stan och kolla om alexandra babe kan möta upp mig. Fan va jag älskar den kvinnan! Men får se om de blir stan i morgon men förmodligen eftersom jag förmodligen har träning i morgon om det inte är vecka 43.. Hihi. Men nu ska jag tända en lampa i mitt rum sen bläddra lite på tven och se om det är något intresant. Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0