hemma från sjukhuset

Har ju varit där i två dagar nu så min kropp va helt död. längtade efter mat, var ju tcungen att fasta på sjukhuset så de gav mig ju bara massa dropp. min kropp reagerade inte längre. så jag fick åka hem och äta och komma tillbaka så fort jag har ont, jag har ju ont hela tiden. Men mina värden hade blivit bättre så de hoppas på att jag är på bättringsvägen. igår när jag kom hem tog jag en tacos. vet ni hur gott det var?! tog det minsta brödet men typ lite köttfärsås och sen lite sallad och paprika och gurka. typ de enda jag fick ta och sen ost dressing och de va så jävla gott. helt sjukt men åt inte ens upp hälften för att jag hade ju inte ätit min magsäck hade krymt. gott ner 4,5 kilo på tre/fyra dagar. ganska sjukt.. haha Men jag är hemma och somsagt på bättringsvägen. jag får ju inte äta hela tiden men får ta mat lite då och då i väääääldigt små mängder och hoppas på de bästa. de finns ju så sjukt många underbara vänner som har stöttat mig. ja ska kämpa och bli bra för deras skull! Men idag så funderar jag på om ja ska ladda in alla mina sims och sitta och spela det..De va länge sen och grym sysselsättning. Men ja kommer faktiskt inte blogga förens jag går till skolan. och det blir när jag mår bättre.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte säga vad som har hänt dig ?

2011-10-18 @ 21:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0