jag behöver inte dig, jag behöver inte falska personer i mitt liv

du sårade mig så jävla djupt. fattar inte ens hur du kan vara så glad som du är
Hej bloggen! Har haft segaste uppdateringen men min blogg har vart lite upp&ner men nu är den igång igen. Eller bara tills i morgon för sen sticker jag utomlands. Här hemma hålls de på med massa packning och vi fixar musik till alla ipod's och telefoner och datorer såå de är ganska körigt. åker i morgon klockan 7 hemifrån på kvällen till arlanda. SÅ JÄVLA NICE!!! oshit. Skulle igentligen inte gå till skolan i morgon men måste göra ett matteprov. Eftersom jag har lite svårt i matten så måste jag göra det. Så åker till skolan anyway så måste iprincip packa allt nu ikväll. Hm! Annars så var skolan helt oki. åkte in till stan med Christian och åt, sen kom bästa alexandra och vi snackade och sånt kommer sakna henne. Sen kom alexandra 2? hihi och sen åkte jag hem. NU skriker mamma att jag måste komma och packa så see you latero!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0