När mina ögon är stängda , så känner jag att du finns överallt , när jag öppnar mina ögon är du helt borta

Hej bloggen. När jag kom hem så tog ja de lugnt vid datan. Sen idag i skoöan fick jag ett par papper om hela soprovet av soläraren bara för jag missade de viktigaste när jag var i Turkiet. Alla andra har anteckningar & jag har alla svaren typ. Fan ska plugga in de där för har ju hängt med på lektionerna så de där tar ju inte lång tid. Har svenska prov i morgon men de är ganska enkelt så finns inget att plugga till. Men ja känner att jag endå ska kolla igenom svenskan. Har duschat & varit hos farmor och fotat hennes hundar & nu sitter jag i köket med mamma och hon ska laga mat nu. Men vi hörs i morgon puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0