TJUGOSJUNDE OKTOBER TVÅTUSENELVA

Hej! sitter eller nae ligger i sängen och är ganska slut. När jag kom hem från skolan tog jag mig i kragen och sprang 4 km sen när jag kom in berätta pappa att ja skulle ha träning ikväll, asså vafan ha-ha. Så blir träning 8 till halv 10. I vanliga fall brukar ja somna halv 10. haha. Men men vi kör på! Har ju inte tränat på aaaaslänge så vill bara ut och lira!!! fyfan och på lördag har vi träning i teknikhallen ithink? ae fan fattar inte alls våra nya träningtider its suck! Sen på  lördag blir det umgås med finfina vänninor efter träningen. på fredag (imorgon) ska hela släkten till mormor och äta och mysa där. Hihi ja får se om ja stannar där över natten. allt sånt märks! Nu ska ja blaska av mig lite och sen ringa någon i laget och fråga vart träningen är ha-ha. Men vi hörs!
åååå blond

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0