Vem tar mest tid av dina tankar, killen du vann eller killen du förlora?

As usally så är helgerna ganska låg uppdatering! Men ja i fredags så var jag ju själv så de gick ju bra. Sen i igår så åkte jag in till mimmi och vi lagade tacos och de va suuuper gott! Sen gick vi ut och var med ett par vänner tills sena kvällen. Så gick vi hem och såg film men ja somnade så ja såg klart den i morse. Vi lunchade även på en Kinaresturang idag och de va gott, sen hängde vi i HC och träffade några sen blev jag hämtad. Har precis badat och städat mitt rum så ska se lite på tv, sen faktiskt sova! Eller aa ringa ett par samtal först.. Men sen ska jag sova! Godnatt och hoppas ni hade en bra helg, för de hade jag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0