where do you go my lovely

Sitter i datan i soffan och slööööööööööööar. Kom hem från en sjukt seg dag i skolan och hade världens hemlängtan. Mamma och pappa stack på kryssning för ett par timmar sen och komme rhem i morgon. Min bror är hemma nu, men han fixar sig för han ska på fest och sen sova borta. jag som hade planer va tvungen att stanna hemma och vakta hunden och ta hand om honom. jävla skit kan ja säga er. Annars mår jag så mycket bättre. har inte alls lika ont längre. Men jag äter ju tabletter kan va därför! Ska pallra mig ner till farmor och käka lite mat om en halvtimme och sen ska jag ut med min hund på en aaslång prommenad och sen in och försöka göra en ny header + göra om bloggen lite. Blir alltså en sittandes-framför-tven-kväll. Ska sova någon timme sen med så jag orkar kvällen och natten. Hatar att sova själv. piss oxå! Aja nu har ja skrivit en bibel men har ju inte bloggat på ett par dagar. Men vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0