boys are players that´s the fact , don´t be sad , just play them back

två bilder på mig från alldeles nyss! skolan idag var riktigt rolig, slutade halv 11 idag. alltså bara jag och tom och jesper igentligen för vi skulle ha amigos möte medans idrotten var och jannes lektion var. så so:n vart inställd för att vi skulle ha idrott. så gick på mötet klockan kvart över tolv sen slutade jag. Men kom endå inte väg från sörpan förens 3. Drog in med Alicia åt lite och snacka och myste på ett ställe. Sen ett tag kom Christoffer och sen när han drog hände lite wierd saker. Och sen kom bebis Ronja och så åkte vi buss hem. grym dag men nu är jag hemma. Ska börja städa mitt rum efter mamma har tjatat hela veckan ska jag försöka ta tag i det här nu! i morgon kommer bästa släckten så kommer va bad update så att säga. Men livet steker och ni får ha en bra fredags kväll för det kommer jag inte ha.. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0