can you break me down

hem kommen för tjugo minuter sen kanske. har ätit lite. men ligger iallafall och slöar och tittar runt lite på födelsedags presenter.. från mamma och pappas håll blir det nog ingen iphone för de tror att den inte kommer finnas så jätte länge dvs de tror jag förstör den.. fan jag vill bevisa att jag klarar det! annars så chillar jag i sängen med simpsons och funderar starkt på att ta fram glosorna som vi har till onsdag. och sen städa mitt rum. mår inget vidare. har as ont i magen och huvet. ska ladda ner lite filmer och sen städa mitt rum om jag orkar. i morgon blir det träffa bästa vännerna! grimt o på söndag match, viktig match!!!!!!! nu ska jag vandra. får se om jag hör av mig senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0