Dag 01 – Presentera mig själv

aha okej. Jag heter Evelina Onmalm Hansson, jag brukar nästan aldrig skriva 'hansson' men jag heter det med. Jag är 13år, fast jag fyller 14 den 21 september, alltså ganska snart. Jag bor strax utanför norrköping i ett ställe som heter snövelstorp , bor längst göta kanal alltså i en villa. vi ska flytta så småningom , ungefär nästa höst in mot staden. Jag går i skola på ramunder i söderköping. och folk brukar undra varför jag går i skola i söderköping när jag bor närmare norrköping, jo det är för jag gick i skola i västra husby på mellanstadiet och det tillhörde söderköpingskomun, och då blev det att jag fortsatte och körde på ramunder. jag har spelat fotboll i princip hela livet. När jag började att lira så fanns det inga tjejlag i västra husby. Så jag och en annan tjej lirade med killar två eller tre år och det var jätte kul. Sen kom det ett tjej lag med 96/97 och då körde vi. sen gick 96:orna upp till 95/94 så då fick vi slå i hop med 98:or och 99:or. då tyckte jag att det tog stopp. jag bestämde mig för att byta lag. Men vårt lag skulle läggas ner efter så många hade tänkt o sluta. Så det lades ner och jag förflytta mig till smedby. har spelat där ungefär 1½ år. Jag ångrar inte en sekund med laget. Men det är väl typ lite om mig. hahahaha ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0