Dag 03 – Typ av killar jag faller för

jag kan faktiskt inte säga vilka killar jag faller för. för utseendemässit så har jag sjukt olik smak. kan falla för blonder jätte lätt. men jag faller för brunhåriga långa och brunögda killar, det är så sexigt. sen finns det en blond med bruna ögon och lång såå varför inte lixom. men alla tjejer vill ju ha den där omtänktsamma, pratglada, roliga, snälla, söta, snygga långa killen.. alla vill ha allt och det funkar ju verkligen inte. man är lixom glad att man kanske får något utav det. jag har misslyckat, valt helt fel. nu är det bara å vänta på en som kan verkligen finnas där för mig. stötta mig och älska mig. hehehe adam <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0