dagens fråga

jaaaaaaa hm. asså jag och min bror är ganska lika.tycker oftast samma saker. samma humor , alltid lika glada man kan tro att vi är tvillingar om man inte visste att han var äldre. det kan hända att vi bråkar så mycket som helst typ sprutar ajax eller bits till att sitta och snacka i min säng om allt mellan himmel och jord. han är en ganska bra storebror. jag vet inte vad ja ska säga vad vi har för relation, men vi är ganska thighta och han hjälper mig mycket.vi skrattar så vi tjuter när vi bråkar. och mamma tycker vi är hopplösa.. nej men jag älskar min bror, thats life
lite lika tycker folk att vi är, glöm inte att han är kille och två år äldre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0