din käft är som 7eleven, öppen dygnet runt och har allt att erbjuda

Ligger i sängen och dunkar sönder musik. Har påbörjat städningen men de är en bit ifrån klart. ska väl äta vart efter och sen ska jag bara ta det lugnt. i morgon är det träning och stan. just nu är inte humöret på topp heller. fan va surt. ska ut på en springtur efter vi ätit och bara rensa tankarna och vara för mig själv. låter toppen! för det här fungerar fan inte.. annars saknar jag min vän så inåt skogen. men ska ringa henne i morgon får då kommer hon hem! damn vad jag saknat henne. filippa din tööös!!!!!!

saknar att ligga å steka ute i stolarna i arkösund. fuck hösten. ett par gamla bilder. hahaha brist på bilder kan jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0