fan va jag saknar dig älskling

// sitter här vid datan och letar runt lite saker till min födelsedag. inte alls långt kvar nu! fick en fråga om jag kunde ha en frågestund, och självklart kan ja det! kommer upp en lite senare. fick även en till fråga om vem jag litar på mest osv, och vem som är mina bästavänner. det är filippa och alexander, de finns alltid där när det är något. jag kan prata med dom om allt. de är så jävla underbara. nu mera så saknar jag filippa mer än något annat. speciellt när man vet att man verkligen inte kan träffa henne. ska plugga lite nu, sen ska jag slöa framför tven och bara ta det lugnt. i morgon är det träning! yey

Kommentarer
Postat av: filippa , samesame but different '

fan va jag älskar dig asåå !!!!

2011-09-21 @ 21:10:20
URL: http://close.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0