I really can not live without you, sorry but that's the truth

// When the night falls down I wait for you And you come around
i   r e a l l y   m i s s   y o u . . . .

måste påpeka att skola va seg as usally. men när jag kom hem slappa jag ch chilla ett par timmar och sen drog jag till åby och umgådes med mina finfina vänner.hade sjukt kul kväll. den slutade sedan död i fiippas säng.haha va så trött. men vi vakna till idag och sådär.pappa hämt mig, när jag kom hem så sov jag en timme och såg på prinsessan och grodan och har precis duschat med. nu känner jag mig som en ny person. ska vandra ner och krypa ner under täcket och se film och bara chilla denna lördag.  om ett par dagar kommer mamma hem och jag har saknat henne så inåt helvete, bästa mamma fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0