ill make the girls come

hej! lite dålig uppdatering som vanligt. skolan idag gick rätt bra. idrotten var dö kul, orientering i brunnsparken va dö kul! efterskolan var det träning i princip direkt. efter det berätta mamma att min dator har kommit nu. hur jävla glad som helst! fan mitt liv äger! så hon hade den i bilen, började nästan gråta. bästa dator! sen åkte vi hem duschade och åt kollade på robinsson. nu ska jag blåsa mitt hår och sen göra flätor. imorgon är det fredag. så när ja gkommer hem ska jag städa mitt rum från topp till tå. och sen kanske hjälpa städa lite hemma? vi får se! på lördag blir det träffa efterlängtade alexandra. ye!  söndag har vi match och om vi tar dom. så har vi serie final söndagen därpå. den 25 alltså. fan så jävla taggade hela laget är nu. fan vi är grymt taggade så det är sjukt. men nu måste jag blåsa håret och så smsade oliwer att vi hade spanska glosor. så blir väl att glo lite på dom innan med. fan!!!! vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0