love him until your arms break

hellu allt folk! gick upp vid 10 för att jag var sjukt kissnödig sen så var jag pigg. vid halv 11 kom pappa in och då så börja han och jag måla staketet klart.fan de va sjukt jobbigt sen duscha jag tvätta matchkläderna och sedantyp bara tog det lugnt framför tven. hela kvällen har vart framför tven med pappa och imellanåt macke. vi såg idol hitta favoriten, helvete vad han va bra. andre äckligt bra. men sen fortsatte kvällen i nästan 1½ halvtimme med nerdphoto saken som vi skicka till mamma.haha har aldrig sätt pappa skratta sådär mycket. iallafall nu ska jag snart gå oh sova. börjar bli lite seg faktiskt. sjuktså vi hörs i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0