my hearts turn me on

hej där alla kära läsare denna fina söndag. filippa och jag tog bussen till ip och så åkte vi med elvisbilen ut till lindö, hah bästa! sen körde vi match med vårt finfina lag. vinst med 3-2 och de va så jävla jämt och då gav man allt de sista minuterna. tur att det är över. har duschat och ätit och nu sitter jag här. ska snart installera min tv i mitt rum , sen ska jag lägga mig där och bara slöa över denna söndag. helgen har varit ganska bra.och får inte träffa filippa på en vecka. det är hemskt! men hon kommer hem den dagen min födelsedag är , så ska väl träffa henne då och fika eller äta och lite sånt! bästa hon. här kommer jävligt bra tagglåtar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0