shake your body down slow

en bild tagen för en sekund sen ungefär. Ifk va ganska dåliga. Haha men hade allt trevligt med mitt fin fina lag. Har ätit kebab med la familia. Nu sticker pappa till sthlm och sover där i natt och tar med sig min iphone4 hem i morgon <3<<3<3<3<3 dock blir det den svarta.. Men min kusin får fixa till vit lite senare. Det kan han! Annars så ska jag snart slå på tv. men först städa lite i mitt rum, städade det igår men det ser ut som kriget idag igen. Ska in till stan efter skolan i morgon och handla plattång, kolla om jag hittar någon bra. Sen ska jag åka med mamma till elgiganten, media markt eller något och köpa ett stativ. Fan va bra! Sen blir de lite shopping för resten av pengarna. Nice! Vi hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0