SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN, orkade inte vänta mer

Q: det går ju såkallade ryckten om att du håller på med folk, men hur kommer det sig att du aldrig blir tsm med dom ?
A: asså jag förstår inte riktigt vad du menar. för jag håller inte på med folk.. utan kanske nån sådär som jag verkligen gillar. sen ett par gånger har det blivit fel. det kan jag erkänna. men jag vet inte, slut på känslor tror jag.

Q: hej! jag spelar i ik waria, och jag kanske vill komma och provträna i ert lag? fungerar det ? hur kommer det gå? är man välkommen? tacksam för svar! :)
A: tjenare! asså jaaa våra tränare berättade att waria och sörpa hade lagt ner. och att alla borde vara välkommna till oss! men det är att om det blir för många från ert lag för det finns redan två som provtränat från ditt lag.. såå ja..

Q: e du oskuld? =pPPPPpPPpPpPpppp
A: nej

Q: är du oskuld?
visa en bra bild från nu när du har brunt hår, inte cam bilder tackkkkk ;PPPPPPPPPP<3
A: nej jag är inte oskuld, amen jag har ju precis gjort det! hihi :D

Q: det går rykten om att du ligger med alla? stämmer det? du kanske isf ska ändra på dig...
A: ganska kul " ryckten " och jag har verkligen inte knullat med alla. haha herrejesus

Q: HAHAHAHAHA ALLA AS ROLIGA ÖVER SOM PÅSTÅR ATT DU KNUULLAR RUNT. BABY DE GÖR MIN DAG :*
A: haahhahhahah min med frida baby : * men jag vet ju precis vilka som fråga eftersom jag vet vilka jag pratat med :)

Q: knullade din bästavän med pojken du gillade???? :O
A: mina BÄSTAVÄNNER, så att säga *

Q: e du bortskämd :D
A: de får folk avgöra. men från min syn, tycker jag icke det.
Q: vilka bloggar följer du?
lägg upp dina två bästa låtar!
A: jag följer mina vänner, sen några kändisar.. kan hända att jag kikar in på andra vänners vänner.. :)

Q: kan du berätta ditt bästa sommar minne?
hur vill du fira din födelsedag? med dina vänner eller familj?
satsar du mycket på fotbollen?
lägg upp en bättre bild på ditt hår :P
A: mitt bästa sommar minne är nog.. alla mina dagar med min bästavän ute / uppe i åby. med resten av våra vänner. fan vad jag älskar bruden!
jag vet inte hur jag vill fira min födelsedag.jag kommer fira med både familjen och vännerna. jag fyller på onsdag men ska inte träffa vännerna förens fredag och på lördag så ska jag firas här hemma med släkten. hihi
ja jag vill och försöker satsa men går inge vidare...
har precis gjort :)

Q: är du och julia banersson vänner ? asså snackar ni någonting ?

hört att du är en sådan som snackar skit och startar massa rykten, "man mår som man förtjänar" bara så du vet.
A: nej vi är verkligen inte vänner. skulle aldrig kunna bli vän med henne och nej vi snackar inte. jaa gud ja verkligen. kan de va julia själv som frågat detta eller? ;)

Q: vilka brukar du va med när du är i klocket?? har sätt dig ett par gånger!
A: filippa bor i klocket. och har varit mest med henne, men ibland med johan och kalle oxå.. annars bara filippa! :)
Q: har du någon kille på g?
A: maybe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0