take me home , to the place there i belong

hela livet går ut på att se ut som alla andra, att tycka exakt samma saker, prata skit om varandra, ha den snyggaste killen eller tjejen, ge bitchblickar och bli hatad för en endaste person inte tycker om en, man kan inte gå hur man vill , ha håret hur man känner för, va lite kraftigare för man vet att då kommer folk tycka till. dagens nuläge är hemskt, jag som många andra har förändrats för att folk inte tycker om hur den riktiga jag var.folk klagar på att jag är sämst på fotboll, de säger att jag inte har någon bollkänsla och skrattar.men jag försöker bli bättre, vill bli bättre. men jag blir inte bättre av att folk skrattar och säger att jag gör bort mig. jag har förlorat vänner pågrund av att en person hatar mig, jag har stannat hemma från skolan för att jag inte orkar med livet. tänkt på allt mellan himmel och jord. frågor som aldrig får svar, jag har blivit den jag är för att folk påstår att jag är härmapa. men hade det varit för ett par år sen , hade det inte varit en big deal men i dagens läge då betyder det att man ska bli hatad av varenda jävel bara för man tycker något en person hade på sig var snyggt. när en person kommer med ny tröja, dagen efter kommer en annan person med lika dan tröja, borde man bli hatad för det? kallad för härmapa? den där andra personen kanske tyckte det va skit snygg tröja på person 1. så jag förstår inte livet. det är sant, jag är inte världens ängel, snäll mot alla, inte snyggast. men jag vet precis vart jag har mina vänner. dom äkta som skiter i hur jag ser ut, eller om jag är smal eller stor. livet är inte rättvist. att man får en klump varje gång man möter en person i korridoren, på stan eller något. som skrattar och skriker något man gjort fel enligt den personen och sedan skrattar. varför ska folk vara så? jag har gett all min tröst till mina vänner som har samma sitts som jag. men jag vågar inte prata med någon. för vad som en sägs, kommer ut. vad folk än lovar och säger är det bara bullshit alltihop. av olika anledningar pratar jag inte med folk i dag för att en viss kompis råkade säga till en annan kompis om min hemlighet. och det känns hemskt. man vill berätta för någon, men folk kan inte hålla en sån liten sak inom sig. dom ljuger och hittar på saker istället för att inte säga sanningen. den enda person jag kan lita på är mig själv.



Kommentarer
Postat av: someone

du är inte sämst på fotboll, har sett dig o du är skit bra ! du är någon av dom finaste personerna jag sett ditt hår är underbart hela du med. haha din näsa är super gullig. så jag säger bara att lita på dig själv o man behöver inte lita på alla men minst en av sina vänner kan man lita på. hon fillipa värkar som en bra kompis. t.e.x ;)

ville bara munttra upp dej eftersom du är så underbar o endå deppremerad, har också varit där men "efter rengn kommer solsken. "



"misstag är mänsklig men förlåta är gudomlig."



några citat som jag brukar gå efter. tror dom kan hjälpa dej

ha en bra dag

2011-09-04 @ 11:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0