we are like no one else, we are diffrent we are bestfriends

hejsan! Har bytt till en jättefin piercing som jag fått av filippa i födelsedags present. Pappa jag och Stefan körde på vi dödade alla baciler. Vi koka piercingen i salt och sen döda den i alsolsprit och sen satte vi in den. Det vart skitbra och ja måste tvätta riktigt ordentligt nu.. nervös! Annars har min födelsedag varit asbra. Pappa och ja ska in till stan i veckan och handla Stativ, Iphone och Frisörsplattång.. (Mina födelsedags presenter av de) Vi hinner nämligen inte i morgon för har viktig match samling klockan 8 hemma match. sen ska vårt lag på ifk. Hmm!!! Asså e inte det minsta taggade kan jag säga dig. Stefan och Carina , mamma och pappas bästavänner sover här i natt och de är på partyhumör.. O men jag börjar bli trött. så ska slå ett samtal till Christoffer sen försöka sova. I morgon äre bara att gå upp vid sju. Vi hörs med bilderna i morgon !

Kommentarer
Postat av: emma

hur får så fin kropp? :)

2011-09-26 @ 20:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0