gladiatorerna

Hej! Har ätit as god mat idag när jag kom hem. Har nog fått tillbaka min magvärk (ni som va med för ett par månader sen vet hur ont och hur mycket jag led) iallafall så har tyckt sydn om mig och kollat lägenheter. Sen satt macke och jag i köket och kolla massa videoklipp. Nu sitter alla (utom jag) framför tven där nere och ska se gladiatorerna medans jag sitter i köket och får inte gå ifrån förens jag plockat i & ur diskmaskinen.......... Men kan ju se gladiatorerna här i köket så de oroar inte mig! Men nu ska jag dra mig. I morgon ska jag inte göra någonting alls. städa mitt rum , sen har jag nte en aning. Men vi hörs fina bloggen! ska se på tv nu
två bilder sen somaras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0