otursdag

Haha o herre. Måste va min otursdag idag alltså. först missade jag ju bussen de kan ju alla göra iförsej. Sen när vi kommer till skolan och ska ha lektion fick jag ett fönster i huvudet när ja skulle öppna, har blivit dränkt i vatten av danne, sen skulle ja skrämma christian för ja såg när han kom, så jag ställde mig bakom ett skåp. Sen när de börjat närma sig och ja hoppar fram och skriker buuuu allt vad jag har. så råkar de vara anna-karin världens snällaste & oskyldigaste lärare. OOO fyfan höll på att dö av garv , sen när ja kommer hem och ska tvätta händerna, så drar ja upp handtaget fullt och de lossnar, de forsade ut vatten och ut över hela badrummet. visssssste inte va ja skulle ta mig till... å fyfan
J U S T   S O    Y O U    K N O W ! ! ! ! !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0